Maik de Boer: Stylist: "Ik weet niet wat hiervan de bedoeling is.
Maar ach, Nederlanders zetten altijd idiote dingen op hun hoofd. En ze
hebben ook niet echt nagedacht over de maat. Het is voor kinderen misschien
geschikt, maar mij paste hij niet."

Vincent Wanders: Marketingdeskundige bij merkenbureau High Value: "Ik
vind dit heel aardig bedacht. Het is een goede variatie op de
mijnwerkershelm zoals die in Zuid-Afrika al bekend is. Het zal ook de
bierverkoop veel goeds doen, denk ik. Het product heeft nou echt de juiste
meligheidsgraad. Bij het kijken van een wedstrijd is alles geoorloofd, men
zet alles op z’n kop. De vrienden op de verpakking appelleren ook uitstekend
aan het gezamenlijk voetbal kijken."

Wilfred Genee: Voetbaldeskundige: "Een hoofddeksel is altijd
goed, maar deze is ook nog eens heel geavanceerd. En dan kun je hem nog
pimpen! En dan die reclame met die man die een flesje op zijn hoofd krijgt
en vervolgens de Pletterpet bedenkt. En je kunt er nog mee toeteren ook.
Geniaal! Helemaal af! En ik ben absoluut niet bevooroordeeld, want ik lust
helemaal geen bier. Hij is ook trouwens nog lekker luchtig doordat hij aan
de bovenkant open is. Kijk, lekkere airco. Dit in tegenstelling tot die
kabouter Plopmuts. Daarmee krijg je het toch hartstikke warm? Nee, de
Pletterpet staat bij mij op nummer 1."

Lees ook:

WK Gadgets: Kenners over de Bavaria DutchDress

Dit artikel is oorspronkelijk verschenen op z24.nl