Wilfred Genee: Voetbaldeskundige: "Nou deze vind ik doodeng. Ik
had echt de neiging ze meteen weg te gooien. Wat moet je ermee? Het is een
soort verlengde Wuppie. Dan denk ik: verzin toch eens wat heel anders. Nee,
ik vind dit echt een mislukte actie van Albert Heijn."

Maik de Boer: Stylist: "Die Wuppies vind ik niks. Het is niet
nieuw, ik ken het wel. De reclamecampagne is briljant, die supermarktmanager
vind ik echt heel erg leuk. Mensen zullen het wel weer op hun kop plakken,
maar één vuurtje erbij en ze zijn weg. Albert Heijn is een van de duurste
supermarkten van ons land, dan verwacht je wel iets beters. Geef
bijvoorbeeld als iemand voor meer dan 100 euro boodschappen doet een
T-shirt. Maar dan wel een mooie, zo een met een V-hals en een taille."

Vincent Wanders: Marketingdeskundige bij merkenbureau High Value: "Dit
is zo melig dat het bijna weer leuk is. Maar ik word er niet warm of koud
van, die oranje vind ik wel leuk. Je kan het misschien in je haar of in een
knoopsgat dragen. Maar er had een clip op moeten zitten. In het feestgedruis
raak je hem wel snel kwijt."

Lees ook:

WK Gadgets: Kenners over de AD Plopmuts

WK Gadgets: Kenners over de Heineken Pletterpet

WK Gadgets: Kenners over de Handjes van Dirk

WK Gadgets: Kenners over de Bavaria DutchDress

Dit artikel is oorspronkelijk verschenen op z24.nl