Premium content ophalen
- CEO Evan Spiegel van socialmediaplatform Snap stuurde zijn werknemers na de feestdagen een opbeurende brief.
- Hij legde uit waar het bedrijf zich in 2024 op gaat richten en ziet veel kansen op het gebied van augmented reality.
- Ondertussen houdt de concurrentie van Snap zich volgens de CEO vooral bezig met haat en verdeeldheid.
- Lees ook: Een Apple Watch voor $35? Hoe misleidende video’s van influencers op TikTok het platform in de knel kunnen brengen
Mede-oprichter en CEO Evan Spiegel van socialmediaplatform Snap liet zijn werknemers deze week weten dat ze voor een uniek bedrijf werken dat “mensen gelukkig maakt.”
Het doel achter de interne mail van de topman lijkt vooral een poging om werknemers te motiveren om de schouders eronder te zetten. Snap heeft de afgelopen kwartalen omzetverliezen, ontslagen en problemen met de advertentietak moeten verwerken.
“Sociale media zijn dood. Lang leve Snapchat”, schrijft Spiegel in de aanhef van zijn brief voor medewerkers.
Premium content ophalen