Premium content ophalen
- TikTok Shop draait op volle toeren voor verkopers die hun video’s viraal zien gaan.
- Maar in tegenstelling tot reguliere e-commerce apps, zoals Amazon of Shopify, is succes bij TikTok vaak van korte duur.
- Kortstondige verkoopspurts kunnen het lastig maken om vooruit te plannen en bestellingen op tijd te leveren.
- Lees ook: Een Amerikaanse influencer met bijna 14 miljoen volgers laat zien wat hij verdient met TikTok, YouTube, Facebook en Snapchat
Deze zomer stond TikTok in het teken van augurkentruien. De app werd overspoeld met video’s van gebruikers die grijze sweaters droegen met daarop afbeeldingen van potten met augurken.
Veel van de posts, die gezamenlijk tientallen miljoenen keren zijn bekeken, bevatten links naar de TikTok Shop, het nieuwe verkoopplatform van de app, waar kijkers de truien kunnen kopen.
Influencers verdienen een commissie op de verkoop, als hun video’s tot een aankoop leiden. Daardoor voelen ze zich geroepen om aandacht te besteden aan bijvoorbeeld truien met gefermenteerde augurken.
Premium content ophalen