Premium content ophalen
- Het aantal dagelijkse gebruikers van Meta’s nieuwe app Threads is fors gedaald, maar influencers en merken zijn nog steeds erg actief op het platform.
- Uit een nieuw onderzoek van influencer-marketingplatform Izea blijkt dat 54 procent van de influencers al gesponsorde content op Threads heeft geplaatst.
- Dit zijn de vier belangrijkste punten uit het onderzoek naar Threads door Izea.
- Lees ook: Threads versus Twitter – dit weten we over de apps
Hoewel het aantal dagelijks actieve gebruikers op Threads, volgens recente gegevens van Sensor Tower, sinds de razendsnelle lancering met naar schatting 70 procent is gedaald, zijn veel influencers en merken nog steeds erg actief op het nieuwe social media platform.
Threads, eigendom van Meta, debuteerde op 5 juli en had in de eerste maand meer dan 100 miljoen gebruikers. Veel van die gebruikers waren influencers, ontwerpers en grote bedrijven.
Volgens een onderzoek van het influencer-marketingplatform Izea meldden social media influencers, die al op andere platforms zoals TikTok, YouTube en Instagram zaten, zich snel aan voor de nieuwe app.
Premium content ophalen