- Myrthe van der Erve treed per 1 september toe tot de directie van Sijthoff Media als COO.
- Van der Erve was hiervoor werkzaam als CEO en COO van mediabedrijf TNW.
- Daarnaast wordt de Advisory Board versterkt met Brand & Business Strategist Ralph Wisbrun.
- Lees ook: Dit zijn 8 tips van Amazon-oprichter Jeff Bezos over hoe je een bedrijf runt
Myrthe van der Erve treed per 1 september toe tot de directie van Sijthoff Media als COO. De directie zal dan bestaan uit Willem Sijthoff (CEO), Pieter Lieverse (CFO) en Myrthe van der Erve (COO).
Daarnaast wordt de Advisory Board versterkt met Ralph Wisbrun, die samen met Robert Jongstra (voormalig P&G) zal bijdragen aan de strategische koers van het bedrijf.
Willem Sijthoff, CEO van Sijthoff Media: “Ik ben verheugd dat Myrthe onze directie komt versterken. De activiteiten van The Next Web (TNW) en Sijthoff Media kennen veel overeenkomsten, vooral de focus op technologie bij TNW is van groot belang voor onze markten. Ik heb Myrthe leren kennen als een sterke executor en kijk ernaar uit om samen met haar en onze 150 collega’s verder te bouwen aan de groei van onze onderneming. Daarnaast is de kennis en ervaring van Ralph Wisbrun op het gebied van marketing en advertising van groot belang voor ons.”
Myrthe van der Erve, aankomend COO van Sijthoff Media: “Sijthoff Media biedt een uitstekende kans om de buy & build-strategie verder te operationaliseren. Mijn tijd bij TNW als COO en CEO heeft me geleerd hoe belangrijk het is om sterke teams te creëren en duidelijke doelen te stellen om een visie te realiseren. TNW is een toonaangevend mediabedrijf dat technologie belicht door middel van events, communities en content. Ik kijk ernaar uit om deze ervaringen te combineren met de expertise binnen Sijthoff Media om verdere groei te realiseren.”
Ralph Wisbrun, nieuw lid van de Advisory Board: "Willem en ik hebben veel gesproken over de toekomst van Sijthoff Media. We zien veel potentie om de onderneming verder te laten groeien. Mijn focus zal liggen op het vormgeven van de business- en merkstrategie van Sijthoff Media. Ik ben enthousiast om te helpen bij de volgende stap in de ontwikkeling van het bedrijf."
Met deze versterkingen is Sijthoff Media klaar om de volgende fase van integratie en groei in te gaan en zijn positie als toonaangevende speler in de B2B-mediawereld verder te consolideren.