Een Jumbo-supermarkt in Barneveld heeft alle reclame die verwijst naar de juichpakken van Roy Donders verwijderd na klachten van klanten.

De actieslogan “We geven ze op hun donders” op de manshoge reclameborden zou diverse christelijke bewoners van het dorp in het verkeerde keelgat zijn geschoten.

Dat meldt De Telegraaf.

Het hoofdkantoor van Jumbo steunt de lokale ondernemer. Roy Donders is een Tilburgse stylist die mede dankzij een populaire tv-show aan de weg timmert.

Overigens zijn de juichpakken landelijk zo’n succes dat de hele voorraad inmiddels is uitverkocht. De webshop is gesloten. Jumbo is overdonderd door het succes en had al een keer pakken bijbesteld, maar dat kan nu niet meer, zo schrijft het AD.

Jumbo-actie

Jumbo-klanten konden met 5 actiezegels (die je kreeg bij 50 euro aan boodschappen) en bijbetaling van € 9,99 de pakken bestellen, maar ze vlogen zo hard het magazijn uit dat de supermarktketen nu al door de voorraad heen is.

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

Dit artikel is oorspronkelijk verschenen op z24.nl