Klantbeleving en communicatie met diezelfde klant is de komende jaren allesbepalend voor het succes van bedrijven.
Digitale techniek kan deze processen niet alleen optimaliseren maar is zelfs noodzakelijk. Door de digitale transformatie zal de customer journey meer en meer online plaatsvinden en is het aan de saleswerknemer om deze zo aangenaam en soepel te laten verlopen.
Dynamics 365 is een verzameling zakelijke tools en apps die bedrijfsvoering optimaliseren en futureproof maken. Bovendien maakt de software het mogelijk om iedere klant persoonlijk aan te spreken en diens ervaring zo positief te laten zijn.
In dit gratis webinar geeft Niels Roos van Microsoft Nederland antwoord hoe Dynamics 365 in de juiste context, via het juiste kanaal kan interacteren met de klant.
Ook laat hij zien hoe je zogeheten cognitieve diensten kunt inzetten. Met behulp van artificiële intelligentie geven die inzicht hoe de klant zijn aankopen doet, wat zijn (verwachte) voorkeuren zijn hoe deze passen bij een specifiek klantprofiel.
Vul het formulier in en bekijk gratis, wanneer het jou uitkomt, het webinar.
Door het invullen van uw gegevens geeft u toestemming dat de aanbieder van het webinar contact met u opneemt.