Premium content ophalen
- Twitter werd vorige maand omgedoopt tot X, maar de grote merken willen nog niet aan het nieuwe logo van het sociale netwerk.
- Van de top 25 adverteerders in de Verenigde staten heeft er slechts één het logo op zijn website aangepast.
- Dit toont de verwarring rond de verandering van de merknaam, zeggen experts.
- Lees ook: De transformatie van Twitter naar X leidt vooral tot kritiek onder niet-gebruikers: Twitteraars vinden het best oké
Het is al bijna een maand geleden sinds Twitter zijn naam in X veranderde, maar de meeste grote merken houden nog steeds vast aan het blauwe vogeltje in hun marketinguitingen.
Een analyse van Insider wijst uit dat slechts één van de top 25 grootste adverteerders in de VS het oude Twitter-logo heeft aangepast naar het nieuwe X-logo. Alleen Procter and Gamble voert het logo van X op de plek waar de connectie met verschillende sociale media wordt getoond.
Andere grote merken zoals General Motors, American Express, Amazon, Comcast en L’Oreal hebben nog steeds het oude blauwe vogeltje op hun website. Deze bedrijven wilden er geen commentaar over geven.
Premium content ophalen