Incentro is een IT-dienstverlener die bedrijven helpt met het laten renderen van hun informatiestromen. Sinds 2012 is het actief bezig om te sturen op vertrouwen. Vertrouwen in de eigen medewerkers.
Dat levert niet alleen een fijne werkplek op: volgens Incentro levert een gelukkige medewerker kwalitatief betere prestaties en heeft hij of zij meer plezier bij de klant. De klanten profiteren hier direct van. Blije medewerkers zorgen voor blije klanten.
Die unieke aanpak betaalt zich uit in klinkende resultaten: een lager ziekteverzuim, veel open sollicitaties – zeer belangrijk in de IT-sector – en een verdubbeling in omzet.
De organisatie Great Place to Work ondersteunt Incentro bij die focus op vertrouwen en medewerkersgeluk. Dat doet ze onder andere met onderzoek en begeleiding.
In een gratis whitepaper beschrijft Great Place to Work hoe Incentro tot die klinkende resultaten kwam. Het whitepaper beschrijft helder de aanpak, het proces en de uitkomsten. De case is daarmee een inspirerend voorbeeld voor directies en hr-managers die streven naar goed werkgeverschap en betere bedrijfsprestaties.
De whitepaper is hieronder gratis op te vragen. Door te downloaden geef je toestemming dat de samensteller contact met je opneemt.