Tijdens de Content Marketing Awards & Convention in de Stadsschouwburg van Haarlem heeft BI Studios, de contentmarketing studio van Business Insider Nederland, een Content Marketing Award gewonnen in de categorie B2B Content Marketing Programma.
De award werd toegekend voor de innovatieve campagne #Techtalks, een samenwerking met Vodafone Business die de positie van Vodafone als kennispartner in tech, IT en security wist te versterken.
Tim Swager, Creative Director bij BI Studios by Business Insider: “Deze award bevestigt de kracht van effectieve en relevante content om de zakelijke doelgroep te inspireren. Met #Techtalks wilden we samen met Vodafone een platform bieden dat ondernemers vooruithelpt met actuele kennis die direct toepasbaar is. We zijn enorm trots op de erkenning van ons werk.”
Een innovatief nieuw format voor ondernemers
De #Techtalks-campagne werd ontwikkeld om de merkperceptie van Vodafone te verbreden van telecomprovider naar toonaangevende kennispartner. In een reeks dynamische talks van tien minuten – live opgenomen in een studio met publiek – deelden experts praktische inzichten in de nieuwste technologieën en digitale trends zoals AI, cybersecurity en digitalisering.
Met deze aanpak wist de campagne niet alleen een breed zakelijk publiek te inspireren, maar ook de merkvoorkeur en bekendheid van Vodafone Business te vergroten.
In de categorie B2B Content Marketing Programma waren ook andere krachtige campagnes genomineerd: Introductiecampagne Veilig Leren Lezen door LifeHunters en De AI M100 door Fightclub. Al deze campagnes zetten zich in om de lat voor innovatie in B2B marketing hoger te leggen.